woensdag 9 maart 2011

Gisteren...

ben ik voor het eerst in de kamer gebleven zonder het vrouwtje in de buurt.
Breezer doet nu wel redelijk aardig tegen mij, en slaat me niet meer zo hard als ik in de buurt kom.
Dus vrouwtje durfde me wel achter te laten met die twee('t moet toch een keer hè!)
Ach....en ik heb altijd Jazz nog om steun bij te zoeken...die helpt me wel.
Die is trouwens ook voorstreffelijk om tegenaan te liggen als ik wil slapen hoor...hij is zo lekker warm.
Hier lig ik heel dicht bij Breezer...wat hij overigens al dichtbij genoeg vond, want toen ik probeerde nog dichterbij te komen gaf hij me weer een tik....niet hard hoor...maar toch!!
Ze hebben hier een grote plant staan...een ficus noemt ze hem...hardstikke leuk ding om in te klimmen...maar ze moet hem wel ff in een grotere pot gaan doen, want toen ik naar het topje wilde klimmen, viel ik met plant en al om.
Ik heb gisteren een nieuw speeltje gehad...ze zegt dat ik aan dat plankje mijn nageltjes moet vijlen(want die zijn best scherp hoor...beetje stiletto idee) er zit ook nog een leuk zwiepding aan....als ik daar tegenaan tik gaat hij héél hard heen en weer.
Jullie zien wel....ik verveel me geen moment hoor...en die twee andere...die laat ik soms ff een rondje rennen...da's ook veel beter voor hun lijn, anders worden ze veel te dik.
Nou tot kijk maar weer....op naar het volgende verhaal !!

5 opmerkingen:

  1. Je begint al aardig je draai bij Carla en de andere beesten te vinden.
    Gelukkig dat Breezer je al kan velen in zijn buurt.
    Het valt ook niet mee als je rust verstoord wordt door een kleine druktemaker.
    Speel jij maar lekker verder, maar slaap wel veel hoor, daar wordt je namelijk groot en sterk van.
    Dag lieve Dazzle, tot een volgend avontuur.
    knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het helemaal naar je zin he,gezellig zo samen met Jazz slapen ,en die Breezer dat komt ook wel goed hoor.Die moet gewoon nog wat langer wennen!1
    Een lieve aai voor jou,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Over een poosje dan ben jij Breezer de baas hoor. Laat hem nu maar even gaan ...straks wil hij alleen jou maar in z'n buurt hebben. Wedden?
    Je hebt wel een erg fleurig speeltje gehad en maar goed dat je de 2 andere laat rennen...geef ze maar een half uurtje gymnastiek per dag...goed voor ze.
    Knuf van Dessy en aai van z'n vrouwtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een scheetje ben je toch hé, en je verbaasde oogjes op de laatste foto doen me smelten. Mooi speeltje heb je van vrouwtje gehad, en je zal er nog VEEL meer krijgen, dat weet ik zeker. Jou vrouwtje is DOL op je, maar geen kattekwaad uithalen hoor,want dan wordt ze een beetje verdrietig.....afgesproken??? Dag kleine schat, ik hou je in de gaten hoor!!!

    Knuffeltje van Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla,

    Wat een leuke foto's van Dazzle op de site.
    Ik weet zeker dat hij het super naar zijn zin heeft bij jullie! En ben blij dat hij jullie als baasje heeft!

    groetjes Ralan

    BeantwoordenVerwijderen

Ik kan natuurlijk (nog) niet lezen, maar mijn vrouwtje wel!!
En die vind jullie reactie's altijd erg fijn zegt ze!!
Dusse...laat ff een krabbel achter, dan is zij ook weer blij ((-;