maandag 14 maart 2011

Een leuk uitje??

Nou ja..dat dacht ik!!
Vandaag was me wel een dagje hoor!!
Eerst liet ze me alleen met die twee jongens...ze moest werken zei ze.
ze zei nog...vrouwtje is zo weer thuis hoor!
gelukkig kwam Krystle om me even gezelschap te houden, maar anders was het best een lange dag hoor!
Maar ja..de rekeningen moeten ergens van betaald worden zei ze...dus dat zal dan wel..tja..daar hebbie als kitten natuurlijk geen idee van.
Ok..ze kwam dus thuis...en ik zoals gewoonlijk helemaal blij!!
Het baasje had al een groenige box op de grond gezet, daar had ik al een keer in gekeken...en daar kon ik ook zo weer uit...best grappig!
Maar ja...toen moesten we weg zei ze, en ze deed me in die box en toen deed ze het deurtje dicht....nou vraag ik je!!
We gingen in de auto een stukje rijden....moet zeggen dat ik daar zonder Krystle niks aan vond hoor...de eerste keer mocht ik lekker op schoot.
We kwamen aan bij een huis...wat later de dierenarts bleek te heten.
In de wachtkamer vond ik het nog wel leuk....ze had me uit die box gehaald en ik mocht lekker op schoot.
En iedereen riep och en ach...ze vonden me allemaal leuk en lief...tja...en wat is er als kitten nou leuker dan dat!!
Maar toen moesten we naar binnen....daar was een grote man..die wel aardig was hoor daar niet van.
Hij ging me onderzoeken...kijken of mijn hart het wel deed...haha..af if...tuurlijk doet hij het!!
Daarna kwam het minder leuke gedeelte....hij kneep in mijn edele delen...kijken of ze allebei aanwezig waren....dat had ik hem wel kunnen vertellen hoor...maar ja..wie geloofd een kitten van 9 weken!!
En toen...toen vond ik het niet leuk meer....hij duwde zo een naald in mijn nek....en spoot er een spulletje in...pfff...voor mijn bestwil...ja...ja..ik moest wel even huilen hoor want het deed best wel zeer!!
Ik was echt zo blij dat we daar klaar waren...en ze me weer mee naar huis nam...hoewel er zat waren die me maar wat graag mee genomen hadden...allemaal leuke vrouwen hoor...maar ze halen het niet bij mijn eigen vrouwtje!!!!!
Nu lig ik lekker op schoot bij haar...ja..om te controleren of zij mijn verhaal wel goed neer tikt...want met die brede pootjes van mij zou ik geen letter goed krijgen...dus zo aardig is ze dan weer wel....

Gelukkig hoef ik over drie weken pas weer en dan pas weer met mijn verjaardag!!
nou tot mijn volgende avondtuur maar weer...

6 opmerkingen:

  1. wat een LIJDENSWEG!!!!!!!!!!!!!:D.....wordt je gezond groot van, even stoer zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben super trots op jou en je vrouwtje hoor !!!!
    Het zal je maar gebeuren.....zo'n enge man di eaan je edele delen zit hahaha

    Knufffieee xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach germpie kleine schat, wat een lelijke dokter hahaha.
    Tja, je moet er wat voor over hebben om groot te worden.
    Dat vieze spul in je nekkie zal vast pijn hebben gedaan ja, maar je kunt nu niet ziek worden, dus is het voor het goede doel.
    Je bent een dappere kerel geweest en een beetje huilen mag.
    Vroeger hadden wij een liedje: een man mag niet huilen, maar nee hoor Dazzle, dat mag best, ik vind dat heel vertederend.
    Dikke knuffel voor jou dappere gedrag en ik vind je het einde!!!
    Chrissie XXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh...wat heb ik met je te doen...dus jij hebt die ellendige spuit ook in je nek gekregen. Mijn vrouwtje lokt me altijd in zo'm draag mand/tas en die zet ze dan een avond van te voren al naast m'n mandje zodat ik er vast aan wen maar....het went nooit.
    Ik mag over 10 dagen nog 1 keer terug komen voor zo'n spuit maar als ik de kans krijg (zal wel niet) verstop ik me gewoon onder de tafel.
    Oja...bij mij zat ze ook al aan m'n edele delen...kijken of m'n balletjes waren ingedaald...nu dat waren ze hoor! Weetje Dazzle laten we maar blij zijn met onze vrouwtjes want na zo'n bezoekje worden we reuze vertroeteld.
    Aai van m'n bazinnetje en 'n poot van mij Dessy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och gossie, arm ding..nou je mag best even huilen hoor als ze je prikken dat is ook niet leuk, maar het vrouwtje heeft je vast heel erg geknuffeld na die tijd.....maar nu is het weer het is weer voorbij en kun je weer lekker spelen en slapen en knuffelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niks leuk he Dazzle als je zo geprikt word ,maar het is wel nodig want stel dat je ziek word .Ach en het vrouwtje heeft het vast wel goed gemaakt door heel veel met je te knuffelen.
    Een aai van mij,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Ik kan natuurlijk (nog) niet lezen, maar mijn vrouwtje wel!!
En die vind jullie reactie's altijd erg fijn zegt ze!!
Dusse...laat ff een krabbel achter, dan is zij ook weer blij ((-;