dinsdag 15 januari 2013

Sneeuw....leuk!!

Vandaag nam ze me mee naar buiten....alleen ik mocht ....want als ze die andere mee naar buiten neemt, gaan ze de hele dag lopen miauwen als ze weer naar binnen moeten.
Tja...die weten wat het is, en hoe leuk...dat het gevaarlijk is buiten de tuin...dat weten ze dan weer niet...dus we mogen normaal niet naar buiten.
Er lag allemaal wit spul in de tuin, en het was koud aan mijn voetjes joh!!
Ze dacht dat ik het heel leuk zou vinden, mijn halfbroer die bij oma woont was helemaal uit zijn dak gegaan vanmorgen....als een lammetje in de wei zei oma.
Nou...zo spannend vond ik het niet hoor...wat wel leuk was waren de vogels....die kon ik nu een keer zien...normaal hoor ik die alleen als ik binnen zit.
Maar goed ik mocht de hele tuin onderzoeken en toen gingen we weer naar binnen.
Wat ik ook prima vond hoor....lekker warm bij de kachel...niks mis mee!!
Nou tot zover mijn avontuur weer...
Prrrt.. van Dazzle...

1 opmerking:

Ik kan natuurlijk (nog) niet lezen, maar mijn vrouwtje wel!!
En die vind jullie reactie's altijd erg fijn zegt ze!!
Dusse...laat ff een krabbel achter, dan is zij ook weer blij ((-;