vrijdag 4 januari 2013

Om te laten zien.....

dat ze er dit jaar WEL aan gedacht heeft....ja ze loopt het al dagen te roepen....
Morgen 5 januari word ik 2 jaar!!!
En omdat ze ook weet dat ze het morgen te druk heeft (met knuffelen en mij lekkere hapjes geven....hoop ik!!) zet ze er vandaag  al een post over....
                                            HIEP...HIEP...HOERA...DAZZLE IS JARIG!!!!
Ze zegt dat ik de meest lieve kat ben,die je je voor kunt stellen.
Mijn grootste vriendinnetje is Lois.....ik kan alles hebben van haar...en samen beleven we leuke dingen....(sttt...we doen alles wat niet mag hihihi)
Ze hoopt dat ik nog heel lang bij haar mag blijven....en ik heb het best naar mijn zin hier, dus dat zal wel lukken!!
 
Liefs Dazzle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik kan natuurlijk (nog) niet lezen, maar mijn vrouwtje wel!!
En die vind jullie reactie's altijd erg fijn zegt ze!!
Dusse...laat ff een krabbel achter, dan is zij ook weer blij ((-;