dinsdag 10 januari 2012

Wat goed te maken

Ja dat heeft zeker !!
Ze is verdorie gewoon mijn verjaardag vergeten!!
En dan maar zeggen dat ze zoveel van me houd !!
Verleden week donderdag 5 januari ben ik 1 jaar geworden!!
Tja...je ziet maar...als je niet kan praten in dit huis vergeten ze je vóór je het weet hoor!!
Maar...inmiddels heeft ze het wel goed gemaakt met mij hoor...ze heeft me verwent met lekkere brokjes.
Nou ja...volgend jaar mag ze in de herhaling...hopelijk vergeet ze me dan niet!!

lieve groetjes Dazzle.

6 opmerkingen:

  1. Jeetje zeg, wat hoor ik nou.......... das echt niet leuk van HAAR.
    Maar goed, ze heeft het wel goed gemaakt, dus misschien moet je het haar ook maar vergeven.
    Hartelijk gefeliciteerd Dazzle, alweer 1 jaar,
    Wat een leuke leeftijd.
    Nu ben je kitten af en je mag je streken gewoon houden.
    Ik vind je er steeds knapper op worden, dus je bent heerlijk "opgedroogd" zouden wij zeggen.
    Op naar je tweede jaar, dikke knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Dazzle....van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag.....onvoorstelbaar dat 'ze' dat is vergeten maar...je moet het haar maar vergeven want dat waren gewoon de omstandigheden ennuh...wedden dat ze het dubbel en dwars heeft goedgemaakt met je. Ik was 17 december jarig ..kreeg een heerlijk bot maar daarnabracht 'ze' mij en m'n maatje Dinkey zomaar een dag of 10 naar haar vriendin. Ze hebben goed voor me gezorgd hoor maar joh wat heb ik ze gemist. Blij dat ik weer thuis ben.
    He Dazzle hierbij een pootje van mij Dessy en m'n maatje Dinkey en een aai van m'n vrouwtje.
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kom mij bij mij, bij mij krijg je tonijn als je jarig bent;) HIEPERDEPIEP HOERA!! Gefeliciteerd Pluizebol!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ja zeg ,ze moet zich echt wel een beetje schamen hoor ,al heeft ze het natuurlijk ook wel moeilijk op dit moment.maar gelukkig heeft ze het wel weer goed gemaakt Maar uhhh ik zou haar gewoon wel ff een klein beetje negeren zodat ze het wel even voelt!! Sssttt niet vertellen dat ik dat gezegd heb hoor!! anders word ze straks boos op mij,haha O en natuurlijk nog gefeliciteerd hoor Dazzle
    Een lieve aai van mij ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou ook mooi word je zo maar vergeten nog van harte veel liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou zeg........maar dat kan toch niet Dazzle, hoe kan ze jou nou vergeten op je verjaardag. Gelukkig dat ze het wel weer goed heeft gemaakt, en ik denk dat het nooit meer zal gebeuren hoor.

    Een knuffeltje voor jou Dazzle....


    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik kan natuurlijk (nog) niet lezen, maar mijn vrouwtje wel!!
En die vind jullie reactie's altijd erg fijn zegt ze!!
Dusse...laat ff een krabbel achter, dan is zij ook weer blij ((-;