maandag 5 september 2011

Omdat ze toch zo lekker bezig is..

met allerlei berichtjes te tikken (zie haar andere Blogs) heb ik haar gevraagd ook weer eens een stukje over mij te schrijven.
30 juni was het laatste bericht over mij...en dat kan niet hè!!
Ze is zo druk met andere dingen, ja en met mij verwennen natuurlijk, want eerlijk is eerlijk...ze is gek op mij!!
Ik ben vandaag 8 maanden en weeg bijna 5 kilo schoon aan de haak.
En nog noemt ze mij dat kleine ding...snappen jullie dat nou??
Ik hoorde haar tegen oma zeggen dat binnekort mijn ballen eraf moeten...ik heb echt geen idee waar ze het over heeft hoor, maar het klinkt niet als echt leuk volgens mij.
Ik denk ook dat zij er op dat moment meer last van zal hebben als ik hihihi.
Ik ben echt zo'n dappere Dodo jóh...het is vandaag de 1ste van de maand, en dan gaat er een sirene af....wat een rot geluid is dat...snap er helemaal niks van...ik vind het een beetje eng eigenlijk...snel troost zoeken bij het vrouwtje hoor!!
De stofzuiger vind ik ook nog steeds een vreselijk geluid en dan verstop ik me onder het badkamer kastje.
Zij vind dat raar...want als ze met de elektrische figuurzaag bezig is, sta ik er zowat met mijn neus bovenop....die maakt toch ookj een hoop herrie hoor...maar ja..ik moet natuurlijk wel kijken of ze recht zaagt hè!!
Nou ik moet haar nu even gaan helpen haar broodje op te eten ,ja wij delen veel zoals je ziet...alleen haar bed niet, daar mag ik niet komen.
Omdat mijn haren soms los laten van mijn lijf en dat vind ze vies in haar bed zegt ze....alsof zij nooit een haar verliest!!
Nou ja..dan moet ze het zelf weten, dan zing ik haar gewoon vroeg wakker hoor!!
Voor zover weer dit keer.....

liefs Dazzle.

2 opmerkingen:

  1. Uhh jij een KLEINTJE Dazzle !! pfff 5 kilo .Maar je bent nog een poezen puber dus ja dat bedoelt ze natuurlijk met ''klein'' Ach en ook jij raakt je kroonjuwelen kwijt ,tja het zal je rustig houden ''hopelijk'' haha.Al die geluiden zijn voor jullie poezen best wel vervelend blijkbaar,onze Mikki is ook erg bang voor al die Rare geluiden .
    Lieve aai voor jou ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh lieve schat, ben je daar weer.
    Ik kom weer eens even "binnen stormen" en zie je berichtje.
    Wat fijn dat je al zo een grote kerel bent geworden, man wat een gewicht, je wordt al een flinke kerel.
    Tja van die ballen, het zal je vast niet veel pijn doen, en je mannelijkheid zal niet echt aangetast gaan worden.
    Een kale plek en vreemd gevoel dat wel!!!
    Nog even en je wordt oom, dat kan niet lang meer duren, dat is net zo leuk.
    Geef je Carla een big Hug van mij, maar natuurlijk is de grootste voor jou, mijn lieve knul.
    Je vriendinnetje Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik kan natuurlijk (nog) niet lezen, maar mijn vrouwtje wel!!
En die vind jullie reactie's altijd erg fijn zegt ze!!
Dusse...laat ff een krabbel achter, dan is zij ook weer blij ((-;