zondag 5 juni 2011

Maar weer eens

wat laten horen....jullie zullen wel denken..dat joch maakt ook niks mee!
Verleden week had 'zij' het bedacht hoor...een lange lijn van de ene naar de andere kant in de tuin.
Breezer een tuigje om en hup naar buiten.
Dat ging aardig...tot hij zich om een stoeltje wurmde en als een dolle stier door de tuin rende met het stoeltje in zijn kielzog...daardoor huizen hoog sprong....je wist niet waar het op leek.
Hij is ook zo'n bangertje....waarom...vraag het me niet hoor....want zo eng was het echt niet.
Maar goed...Breezer dus weer naar binnen en Jazz aan de lijn...ik mocht los...ze vertrouwt erop dat ik nog niet over de schutting spring.
Het was echt super leuk zo.....kreeg het wel warm op laatst, maar toch wilde ik niet naar binnen....
Nu had 'zij' daar leuke foto's van gemaakt maar...die heeft ze per ongeluk gewist...ze dacht dat ze al op de computer stonden, maar helaas.
Zullen we binnekort toch weer eens naar buiten moeten om het over te doen hè ((-;

Voor de rest kijk ik wat TV...'zij' zegt dat ik alleen niet zo dicht op het beeld moet zitten omdat dat slecht voor mijn ogen is....maar ik kon het goed zien hoor...

jaha...watiser???

Hoezo te dicht op het beeld?????

Zeg nou zelf....dat viel toch best mee....net of je erin zit...vond het wel Cool.
Voor de rest gebeuren er nog geen schokkende dingen....dus voor nu houd ik het hier maar ffies bij....tot de volgende keer maar weer



5 opmerkingen:

  1. Ach jeetje die arme Breezer ,wat zal hij geschrokken zijn .Blijf jij maar lekker binnen het hek Dazzle dan hoef je niet aan de lijn .En je staat er weer lief op hoor zo bij de tv
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou lekker binnen blijven zo aan een lijntje is ook niks kan je lekker voor de tv zitten liefs rommy aai aai

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha, zie hem nu zitten voor de TV, je blijft toch lachen met die schatten. Bono zit ook vaak voor de TV en als er dan een hond op het scherm te zien is vreet hij bijna de TV op.

    Heerlijk dat je nu ook buiten kan scharrelen Dazzle, en dat rimpje verdwijnt wel een keer hoor.

    Knuffel van Bono...die is gek op poesjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk niet zoveel tv...ben vaak buiten aan het spelen met de koeien en de honden van de buren want ja...sinds kort kan ik blaffen en dat is me toch leuk hoewel m'n vrouwtje dan niet echt vriendlijk is....moet nog leren wanneer ik wel/niet mag blaffen zegt ze.

    M'n baasje is weer voor een paar dagen naar het ziekenhuis. Die mis ik altijd vreselijk en heb geen zin in eten in m'n uppie maar vrouwtje van mij komt telkens met die bak voor m'n neus en dan draai ik me gewoon om.

    Nou ik hoop dat jij ook snel vaak buiten kunt spelen.
    Aai en pootje van mij Dessy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das ook niet veel wat je hebt meegemaakt.
    Maar dat is ook niet erg, beter zo dan dat "zij"moet vertellen dat je wel de wijde wereld in bent getrokken en we je avonturen en foto's ( mits ze weer niet gewist worden) moeten gaan missen.
    Wacht maar af, jij komt binnenkort ook met een stoel aan je kontje naar binnen hoor.
    Het zal niet lang meer duren voor je aan die lijn moet.
    Jeetje, wat wordt je toch al groot!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik kan natuurlijk (nog) niet lezen, maar mijn vrouwtje wel!!
En die vind jullie reactie's altijd erg fijn zegt ze!!
Dusse...laat ff een krabbel achter, dan is zij ook weer blij ((-;