vrijdag 22 april 2011

Een ei hoort erbij...

Soms denkt ze dat ik uit een ei gekomen ben hoor!!
Nu gedraag ik me soms ook wel een beetje...maar dat maakt mij onweerstaanbaar voor haar (zo slim ben ik dus wel hè)
Als ze thuis komt doe ik net of ik haar heel erg gemist heb...dan loop ik wat te janken, en dan vind ze me zielig en pakt ze me op en knuffelt met me.
Hoezo uit een ei gekomen...ben gewoon rete-slim (-;
Van de week liep ik ineens in de tuin...tja..wilde ook weleens zien waar ze het nu de hele tijd over hebben.
Er zit namelijk een gat in de hordeur, die heeft Breezer erin gemaakt...voor hem te klein, maar voor mijn formaat een prima ontsnappingsgat.
Krystle merkte ineens op dat er iemand buiten liep...IK dus...hahaha
Mijn ontdekkingsreis ging dus niet al te ver, met haar zachte handen pakte ze me op en zette me weer binnen....wel jammer hoor.
Ze hebben nog steeds niks bedacht voor de tuin....maar ja het is ook nog geen zomer hè!!
Ik vind buiten wel héél erg leuk, dus ze moeten me wel in de gaten houden hoor, als ik de kans krijg ga ik op wereldreis.
Breezer gaat wel met mij mee....maar ja daar schijn ik niet veel aan te hebben...hoor het vrouwtje altijd zeggen dat hij een dom blondje is en bij de buurvrouw aan de overkant in de tuin al verdwaald....dus als TomTom heb ik daar niks aan.
Jazz is veel te lui om zelfs maar te bedenken dat hij weg wil lopen....dus daar hoef ik ook mijn hoop niet op te vestigen.
Mijn gewicht gaat lekker...ben al over de 2 kilo....dus niks te klagen.
Verder gebeurt er hier niet zoveel spannends...beetje eten..beetje slapen...en veel spelen.
tot de volgende keer maar weer...
(pfff...ze mag wel eens een ander onderschrift maken...sta ik daar met mijn baby hoofd)

2 opmerkingen:

  1. Zo hé, das heel wat voor zo een kleine vent als jij, je vermaakt je wel en bent stiekem best ondeugend.
    Kijk je wel uit gabber van me, als je de tuin verlaat is de wereld minder veilig en kan nog Carla, nog Breezer je beschermen.
    Het is echt niet leuk om te verdwalen al zit er ergens in je oortje vast een plaatje waarop een aardige politieman je thuis kan brengen.
    je moet er toch niet aan denken dat je in een andere familie ondergebracht wordt!!
    Nou ja.... bij mij had je het vast ook goed hoor, maar je bent zo thuis bij Carla.
    Voorzichtig vent, ik wil graag meer avonturen van je lezen.
    Knuffels en niet teveel eitjes snoepen he!!!
    Chrissie XXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zozo Dazzle,je word echt een heel ondeugend ventje .Denk erom in de tuin blijven hoor want straks vind je de weg niet terug en dan?Nee blijf jij maar lekker in de buurt van het vrouwtje en je maatjes hoor!!
    Lieve Aai Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Ik kan natuurlijk (nog) niet lezen, maar mijn vrouwtje wel!!
En die vind jullie reactie's altijd erg fijn zegt ze!!
Dusse...laat ff een krabbel achter, dan is zij ook weer blij ((-;